Aeroweb – PPC

Timinig kampaně:
od dubna 2013
Cíl:
růst prodeje a snižování nákladů na objednávku.
Formát kampaně:
PPC
1.
Vysoká relevance
Protože klient poskytuje služby na více než třiceti místech po ČR, jsou kampaně řízeny tak, aby zájemce našel na Googlu / Seznamu vždy letecký zážitek na nejbližším letišti.
2.
Propagace bestsellerů
Díky dlouhé, kontinuální spolupráci máme již velký vzorek dat o tom, které zážitky se nejlépe prodávají v jednotlivých lokalitách: který let je nejoblíbenější z Ostravy nebo který z Prahy.
3.
Maximálně konkrétní reklamy
Výměna informací s klientem nám umožňuje inzerovat vždy konkrétní produkt včetně ceny. Zákazníkovi tak odpadá nutnost seznamovat se s nabídkou a vybírat si.

Náklady na objednávku

Počet objednávek

Při správě usilujeme o rovnováhu růstu počtu objednávek a poklesu nákladů na objednávku. Dosažené výsledky jsou optimum, při němž se v každém roce může zlepšit obojí (kromě roku 2016, kdy jsme kampaně půl roku nespravovali).
Náklady / prodeje
%
Pokles nákladů<br /> na objednávku<br /> 2013 – 2017<br />
%
Nárůst prodeje 2013 – 2017
Výsledky kampaně
Díky tomuto řešení se podařilo za dobu spolupráce snížit náklady na objednávku o více než čtyřicet procent a počet objednávek zvýšit na téměř čtyřnásobek.