Aeroweb – PPC

Timinig kampaně:

od dubna 2013

Cíl:

růst prodeje a snižování nákladů na objednávku.

Formát kampaně:

PPC

1.

Vysoká relevance

Protože klient poskytuje služby na více než třiceti místech po ČR, jsou kampaně řízeny tak, aby zájemce našel na Googlu / Seznamu vždy letecký zážitek na nejbližším letišti.

2.

Propagace bestsellerů

Díky dlouhé, kontinuální spolupráci máme již velký vzorek dat o tom, které zážitky se nejlépe prodávají v jednotlivých lokalitách: který let je nejoblíbenější z Ostravy nebo který z Prahy.

3.

Maximálně konkrétní reklamy

Výměna informací s klientem nám umožňuje inzerovat vždy konkrétní produkt včetně ceny. Zákazníkovi tak odpadá nutnost seznamovat se s nabídkou a vybírat si.

Náklady na objednávku

Počet objednávek

Při správě usilujeme o rovnováhu růstu počtu objednávek a poklesu nákladů na objednávku. Dosažené výsledky jsou optimum, při němž se v každém roce může zlepšit obojí (kromě roku 2016, kdy jsme kampaně půl roku nespravovali).

Náklady / prodeje

%

Pokles nákladů<br /> na objednávku<br /> 2013 – 2017<br />

%

Nárůst prodeje 2013 – 2017

Výsledky kampaně

Díky tomuto řešení se podařilo za dobu spolupráce snížit náklady na objednávku o více než čtyřicet procent a počet objednávek zvýšit na téměř čtyřnásobek.

cs_CZ