DAS – PPC

Spravujeme od:
červen 2016
Cíl:
růst návštěvnosti a počtu konverzí
Formát kampaně:
PPC
Klientovi pomáháme budovat povědomí o službě pojištění právní ochrany a získávat nové zákazníky. Cílem kampaní je přivádět zájemce o pojištění právní ochrany.

U tohoto klienta jsme vyzkoušeli jednu z nejprogresivnějších věcí: inzerát, který vyzývá k jiné akci podle toho, zda je viděn na PC nebo na mobilu.
v roce 2016
Prokliky
Konverze
v roce 2017
Prokliky
Konverze
V meziročním srovnání jsme dosáhli počtu konverzí na dvojnásobek, nicméně za cenu ztrojnásobení nákladů, takže vzrostly náklady na konverzi. V tomto případě je to záměr: klient definoval max. náklady na konverzi a v tomto pásmu máme dosahovat co největšího růstu konverzí. (vynechali jsme 300 Kč)
Výsledky kampaně
Podařilo se zvýšit povědomí o službě, kdy návštěvnost meziročně stoupla téměř o pětinásobek.