Legrand ČR
produkce
Jak jsme pro Legrand spustili úspěšný produktový
launch pomocí livestreamu a kreativního social media obsahu
O klientovi
Legrand je globální specialista na elektroinstalace a digitální infrastrukturu budov. Firma pochází z Francie a dnes působí ve více než 90 zemích. V portfoliu najdeme vše od vypínačů a zásuvek až po komplexní řešení pro datová centra. V České republice má Legrand silné postavení a kompletní produktové i servisní zázemí.

Co byl náš úkol?
01
Představit nový produkt Suno cílové skupině profesionálů – především elektrikářům a technikům.
02
Překonat nulovou předchozí aktivitu klienta na sociálních sítích a položit základ pro budoucí komunikaci.
03
Přijít s kreativním, efektivním řešením, které bude edukovat i bavit.
Jak jsme to dokázali?
Vymysleli livestream a mnohem víc
Navrhli jsme scénář s jasným přesahem
Pomohli jsme klientovi překonat obavy
- Klient původně očekával jen kreativní linku a grafické materiály, ale my jsme navrhli livestream s reálnými hosty z cílové skupiny.
- Ukázali jsme, že i s omezeným časem a rozpočtem lze vytvořit silný, živý obsah, který bude dál žít na sítích.
- Koncipovali jsme celý livestream tak, aby jeho obsah šel rozstříhat na krátká Reels videa, Youtube Shorts nebo piny na Pinterest.
- Díky tomu jsme klientovi doručili nejen jednu událost, ale i kontinuální obsah.
- Práce před kamerou nebyla pro hosty běžná – pomohli jsme jim cítit se jistě díky čtecímu zařízení (teleprompteru), přátelskému vedení a podpoře během celé produkce.
- Již během příprav jsme s účinkujícími prošli každý detail – včetně jejich textů – a důsledně je připravovali na vystoupení před kamerou.
- Z obyčejného pracovního dne jsme vytvořili zážitek, na který hosté rádi vzpomínají.
Připravili jsme profi zázemí i atmosféru
Vytvořili jsme kompletní marketingovou mini-kampaň
- Zvolili jsme prostředí studií Creative Studios na pražském Pankráci.
- Účinkující měli zázemí s cateringem, maskérnou a lounge zónou pro nerušenou přípravu.
- Produkce měla plnou kontrolu nad klidným a plynulým průběhem celé akce.
- Nešlo jen o video. Připravili jsme dopadovou stránku na webu klienta, emailing i cílenou social media propagaci.
- Na livestream jsme přivedli desítky lidí a přímý přenos jsme rozšířili i o soutěž a živé dotazy přes Slido.
Jak jsme to dokázali?
Vymysleli livestream a mnohem víc
- Klient původně očekával jen kreativní linku a grafické materiály, ale my jsme navrhli livestream s reálnými hosty z cílové skupiny.
- Ukázali jsme, že i s omezeným časem a rozpočtem lze vytvořit silný, živý obsah, který bude dál žít na sítích.
Navrhli jsme scénář s jasným přesahem
- Koncipovali jsme celý livestream tak, aby jeho obsah šel rozstříhat na krátká Reels videa, Youtube Shorts nebo piny na Pinterest.
- Díky tomu jsme klientovi doručili nejen jednu událost, ale i kontinuální obsah.
Pomohli jsme klientovi překonat obavy
- Práce před kamerou nebyla pro hosty běžná – pomohli jsme jim cítit se jistě díky čtecímu zařízení (teleprompteru), přátelskému vedení a podpoře během celé produkce.
- Již během příprav jsme s účinkujícími prošli každý detail – včetně jejich textů – a důsledně je připravovali na vystoupení před kamerou.
- Z obyčejného pracovního dne jsme vytvořili zážitek, na který hosté rádi vzpomínají.
Připravili jsme profi zázemí i atmosféru
- Zvolili jsme prostředí studií Creative Studios na pražském Pankráci.
- Účinkující měli zázemí s cateringem, maskérnou a lounge zónou pro nerušenou přípravu.
- Produkce měla plnou kontrolu nad klidným a plynulým průběhem celé akce.
Vytvořili jsme kompletní marketingovou mini-kampaň
- Nešlo jen o video. Připravili jsme dopadovou stránku na webu klienta, emailing i cílenou social media propagaci.
- Na livestream jsme přivedli desítky lidí a přímý přenos jsme rozšířili i o soutěž a živé dotazy přes Slido.
Na livestream jsme přivedli desítky lidí a přímý přenos jsme rozšířili i o soutěž a živé dotazy přes Slido.

Výzvy a jak jsme je zvládli
Klient bez zkušeností se sociálními sítěmi
Navrhli jsme scénář s jasným přesahem
Pomohli jsme klientovi překonat obavy
- Ukázali jsme, že livestream není jen „jedno video“, ale odrazový můstek pro celou social strategii.
- Díky empatickému přístupu našeho accounta i technické produkce jsme se vypořádali s obavami vystupujících
- Postarali jsme se o produkci, scénář, komunikaci, přípravu hostů i postprodukci – vše jako jeden balíček.
Výzvy a jak jsme je zvládli
Klient bez zkušeností se sociálními sítěmi
- Ukázali jsme, že livestream není jen „jedno video“, ale odrazový můstek pro celou social strategii.
Navrhli jsme scénář s jasným přesahem
- Díky empatickému přístupu našeho accounta i technické produkce jsme se vypořádali s obavami vystupujících
Pomohli jsme klientovi překonat obavy
- Postarali jsme se o produkci, scénář, komunikaci, přípravu hostů i postprodukci – vše jako jeden balíček.
Čeho jsme dosáhli
150
sledujících live
7 000
zhlédnutí záznamu
60%
přehrání ze stránek
15
reels videí
Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.