Legrand ČR

produkce

Jak jsme pro Legrand spustili úspěšný produktový
launch pomocí livestreamu a kreativního social media obsahu

O klientovi

Legrand je globální specialista na elektroinstalace a digitální infrastrukturu budov. Firma pochází z Francie a dnes působí ve více než 90 zemích. V portfoliu najdeme vše od vypínačů a zásuvek až po komplexní řešení pro datová centra. V České republice má Legrand silné postavení a kompletní produktové i servisní zázemí.

Co byl náš úkol?

01

Představit nový produkt Suno cílové skupině profesionálů – především elektrikářům a technikům.

02

Překonat nulovou předchozí aktivitu klienta na sociálních sítích a položit základ pro budoucí komunikaci.

03

Přijít s kreativním, efektivním řešením, které bude edukovat i bavit.

Jak jsme to dokázali?

Vymysleli livestream a mnohem víc

Navrhli jsme scénář s jasným přesahem

Pomohli jsme klientovi překonat obavy

  • Klient původně očekával jen kreativní linku a grafické materiály, ale my jsme navrhli livestream s reálnými hosty z cílové skupiny.
  • Ukázali jsme, že i s omezeným časem a rozpočtem lze vytvořit silný, živý obsah, který bude dál žít na sítích.
  • Koncipovali jsme celý livestream tak, aby jeho obsah šel rozstříhat na krátká Reels videa, Youtube Shorts nebo piny na Pinterest.
  • Díky tomu jsme klientovi doručili nejen jednu událost, ale i kontinuální obsah.
  • Práce před kamerou nebyla pro hosty běžná – pomohli jsme jim cítit se jistě díky čtecímu zařízení (teleprompteru), přátelskému vedení a podpoře během celé produkce.
  • Již během příprav jsme s účinkujícími prošli každý detail – včetně jejich textů – a důsledně je připravovali na vystoupení před kamerou.
  • Z obyčejného pracovního dne jsme vytvořili zážitek, na který hosté rádi vzpomínají.

Připravili jsme profi zázemí i atmosféru

Vytvořili jsme kompletní marketingovou mini-kampaň

  • Zvolili jsme prostředí studií Creative Studios na pražském Pankráci.
  • Účinkující měli zázemí s cateringem, maskérnou a lounge zónou pro nerušenou přípravu.
  • Produkce měla plnou kontrolu nad klidným a plynulým průběhem celé akce.
  • Nešlo jen o video. Připravili jsme dopadovou stránku na webu klienta, emailing i cílenou social media propagaci.
  • Na livestream jsme přivedli desítky lidí a přímý přenos jsme rozšířili i o soutěž a živé dotazy přes Slido.

Jak jsme to dokázali?

Vymysleli livestream a mnohem víc

  • Klient původně očekával jen kreativní linku a grafické materiály, ale my jsme navrhli livestream s reálnými hosty z cílové skupiny.
  • Ukázali jsme, že i s omezeným časem a rozpočtem lze vytvořit silný, živý obsah, který bude dál žít na sítích.

Navrhli jsme scénář s jasným přesahem

  • Koncipovali jsme celý livestream tak, aby jeho obsah šel rozstříhat na krátká Reels videa, Youtube Shorts nebo piny na Pinterest.
  • Díky tomu jsme klientovi doručili nejen jednu událost, ale i kontinuální obsah.

Pomohli jsme klientovi překonat obavy

  • Práce před kamerou nebyla pro hosty běžná – pomohli jsme jim cítit se jistě díky čtecímu zařízení (teleprompteru), přátelskému vedení a podpoře během celé produkce.
  • Již během příprav jsme s účinkujícími prošli každý detail – včetně jejich textů – a důsledně je připravovali na vystoupení před kamerou.
  • Z obyčejného pracovního dne jsme vytvořili zážitek, na který hosté rádi vzpomínají.

Připravili jsme profi zázemí i atmosféru

  • Zvolili jsme prostředí studií Creative Studios na pražském Pankráci.
  • Účinkující měli zázemí s cateringem, maskérnou a lounge zónou pro nerušenou přípravu.
  • Produkce měla plnou kontrolu nad klidným a plynulým průběhem celé akce.

Vytvořili jsme kompletní marketingovou mini-kampaň

  • Nešlo jen o video. Připravili jsme dopadovou stránku na webu klienta, emailing i cílenou social media propagaci.
  • Na livestream jsme přivedli desítky lidí a přímý přenos jsme rozšířili i o soutěž a živé dotazy přes Slido.

Na livestream jsme přivedli desítky lidí a přímý přenos jsme rozšířili i o soutěž a živé dotazy přes Slido.

Výzvy a jak jsme je zvládli

Klient bez zkušeností se sociálními sítěmi

Navrhli jsme scénář s jasným přesahem

Pomohli jsme klientovi překonat obavy

  • Ukázali jsme, že livestream není jen „jedno video“, ale odrazový můstek pro celou social strategii.
  • Díky empatickému přístupu našeho accounta i technické produkce jsme se vypořádali s obavami vystupujících
  • Postarali jsme se o produkci, scénář, komunikaci, přípravu hostů i postprodukci – vše jako jeden balíček.

Výzvy a jak jsme je zvládli

Klient bez zkušeností se sociálními sítěmi

  • Ukázali jsme, že livestream není jen „jedno video“, ale odrazový můstek pro celou social strategii.

Navrhli jsme scénář s jasným přesahem

  • Díky empatickému přístupu našeho accounta i technické produkce jsme se vypořádali s obavami vystupujících

Pomohli jsme klientovi překonat obavy

  • Postarali jsme se o produkci, scénář, komunikaci, přípravu hostů i postprodukci – vše jako jeden balíček.

Čeho jsme dosáhli

150

sledujících live

Živý přenos sledovalo více než 150 uživatelů v reálném čase.

7 000

zhlédnutí záznamu

Záznam livestreamu dosáhl více než 7 000 zhlédnutí na všech platformách.

60%

přehrání ze stránek

Více než 60 % všech přehrání proběhlo přímo ze stránek Legrand.

15

reels videí

Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.