Konference Brand Management má v Česku dlouholetou tradici a pověst jedné z nejlepších marketingových akcí. Je to místo, kde se byznysová realita potkává s moderním pojetím marketingu. Každý rok přináší aktuální témata, inspirativní řečníky, a hlavně možnost sdílet zkušenosti napříč obory.

Letošní ročník s mottem „Marketing do vedení“ má jasné poselství: inovativní marketingová komunikace není jen podpůrná funkce, ale strategický hráč, který aktivně ovlivňuje směřování značky i celého byznysu. Čeká vás inspirace, konkrétní data i diskuse o budoucnosti marketingu jako strategického spojence vedení. A my budeme u toho jako hlavní partner akce.

Hlavní program: Inspirace a data od špiček v oboru

Hlavní konferenční den proběhne v pražském Cubex Centrum Praha 1. října, kdy se můžete těšit na nabitý program:

  • Thomas Barta, expert na marketingový leadership ve své keynote „Buďte odvážní a ujměte se vedení“ představí poznatky z globálního výzkumu. Nabídne inspiraci pro každého, kdo chce marketing posunout blíže k rozhodovacímu stolu.
  • Sorin Patilinet, odborník na efektivitu marketingu, se zaměří na stavění značek podle „7 divů marketingové efektivity“.
  • Lukáš Löwy, managing director Knowlimits, otevře téma marketingových rozpočtů jako investice do značky, růstu, důvěry i budoucího zisku. 
  • Mezi dalšími řečníky vystoupí také zástupce značek, které se nebojí odvážného obsahu a neotřelých řešení: Charlotte Miles (IKEA), Marek Dvořák (Dr. Max), Lenka Tenglerová (Kofola), Daniela Hlaváčková (Mars CEE) a další.

Celý den uzavře neformální blok s aktuálními case studies z českého trhu.

 

O den dříve (nejen) s Magnas

Program konference odstartuje už den předem, 30. září, s doprovodnými odpoledními akcemi:

  • Magnas uvádí: Show Me The Money / Brand vs. Performance v praxi – Exkluzivní event je určen pouze pro námi pozvané hosty; pro ostatní zájemce s možností zapsat se na waiting list. Zaměříme se na aktuální témata jako marketingová strategie a efektivita plánování kampaní, spolupráce mezi agenturou a klientem, měřitelnost a kreativita. Po debatě s předními odborníky bude následovat neformální networking u sklenky.
  • Brand Gaming – Tento blok se ponoří do světa gamingu a e-sportu. Zástupci značek jako Mastercard, Warhorse Studios a Bohemia Interactive se podělí o své zkušenosti s budováním komunit a spoluprací s herními studii.

Brand Management 2025 bude dvoudenní koncentrace zajímavého obsahu, diskuzí a marketingové odvahy. A pokud jste mezi zvanými hosty Magnas, těšíme se na viděnou už v úterý 30. září!

Pro více informací ze světa marketingu nás nezapomeňte sledovat na Instagramu či LinkedIn

en_GB