ASUS – RTB

Timinig kampaně:
březen 2017
Délka kampaně:
3 týdny
Cíl:
Zvýšit povědomí o nové řadě herních notebooků ASUS na českém trhu a získat 15 000 prokliků na web
Cílová skupina:
muži 15 – 40 let
Formát kampaně:
bannery v programatickém nákupu (RTB)
RTB se klientovi osvědčilo i v předchozích kampaních díky možnostem cílení na konkrétní publika, spolu s reklamou ve vyhledávání se jedná o klíčový komunikační kanál. I díky typu produktu a povaze cílové skupiny je online reklama nejefektivnějším způsobem komunikace.
Východiska
Bannery jsme zacílili na muže ve věku 15-40 let díky sociodemografickým datům, dále pak na uživatele se zájmem o počítačové hry, technologie a v neposlední řadě na uživatele s nákupním úmyslem „koupě notebooku.“
CTR (míra prokliku)

Míra prokliku, tedy poměr kliků k zobrazením reklamy, je vždy indikátorem správnosti zvoleného cílení. Díky kombinaci cílení v této kampani jsme dosáhli nadprůměrného CTR a sice 0,68%.
(průměrné CTR pro banner 300×600 v programatickém nákupu pro březen 2017)
Zobrazení
Celkově zobrazeno
Uživatelů
Celkově jsme doručili 2,2 milionu zobrazení reklamy a oslovili jsme 830 000 uživatelů při průměrné frekvenci 2,6 zobrazení na uživatele. Frekvence 1 až 2 zobrazení na uživatele se ukázala jako nejefektivnější z hlediska míry prokliku, která v tomto případě dosahovala až 0,85%.
Výsledky kampaně
Díky zvolenému cílení se nám podařilo efektivně zasáhnout 60% cílové skupiny a doručit 3,5x vyšší míru prokliku oproti plánu (plán 0,19%, dosaženo 0,68%). .