DAS – PPC

Spravujeme od:
červen 2016
Cíl:
růst návštěvnosti a počtu konverzí
Formát kampaně:
PPC
We help the client to build awareness of the legal protection insurance service and to attract new customers. The aim of the campaigns is to attract applicants for legal expenses insurance.

U tohoto klienta jsme vyzkoušeli jednu z nejprogresivnějších věcí: inzerát, který vyzývá k jiné akci podle toho, zda je viděn na PC nebo na mobilu.
v roce 2016
Prokliky
Konverze
v roce 2017
Prokliky
Konverze
V meziročním srovnání jsme dosáhli počtu konverzí na dvojnásobek, nicméně za cenu ztrojnásobení nákladů, takže vzrostly náklady na konverzi. V tomto případě je to záměr: klient definoval max. náklady na konverzi a v tomto pásmu máme dosahovat co největšího růstu konverzí. (vynechali jsme 300 Kč)
Výsledky kampaně
Podařilo se zvýšit povědomí o službě, kdy návštěvnost meziročně stoupla téměř o pětinásobek.