FMCG – Youtube

Timinig kampaně:

listopad – prosinec 2017

Délka kampaně:

4 týdny

Cíl:

rozšířit povědomí o nové produktové řadě značky v dané cílové skupině

Cílová skupina:

muži, ženy – 18 – 55 let, aktivní životní styl, sport, fitness, zdravá strava

Formát kampaně:

 videokampaň na YouTube

Given the target group, we chose YouTube as the main channel of communication, because we can reach up to 3 million from the nearly 6 million population 18-55 age range. We targeted the campaign according to the interests and themes relevant to the target group. We focused the theme targetting on Health, Home and Garden, Sports, Fitness, Food and Drink. The interest targeting was: Home and Garden, Food and Drink, Appearance and Physical Fitness, Sport and Fitness.

Míra zhlédnutí

40s

%

Průměr na trhu

%

Splněno

Podíváme-li se na úspěšnost kampaně z pohledu Míry zhlédnutí (poměr zobrazení a zhlédnutí), podařilo se nám vygenerovat o 80% lepší Míru zhlédnutí, než je v průměru u youtube kampaní obvyklé.

155 000 zobrazení

Zhlédnutí

Kampaň celkem vygenerovala 155 000 zobrazení a z toho 80 000 zhlédnutí (tedy míra zhlédnutí více než polovina)

Správným zacílením kampaně a kontinuální optimalizací se nám podařilo u 40s spotů vygenerovat nadprůměrných 72 000 zhlédnutí celého videa (tj. míra zhlédnutí celého videa 50,19 %). Obvykle se míra zhlédnutí celého videa pohybuje mezi 25 – 30 %.

Zobrazení

Mužů

Žen

Z celkového počtu 155 000 zobrazení vygenerovaly ženy 63 000 a muži 92 000 zobrazení.

Zhlédnutí celého videa

Mužů

Žen

Z celkového počtu zhlédnutí celého videa vygenerovaly ženy 32 000 a muži 40 000 zhlédnutí.

Výsledky kampaně

Správným zaměřením, zacílením kampaně a každodenní optimalizací se nám podařilo téměř zdvojnásobit míru zhlédnutí oproti průměru na trhu a zároveň jsme dosáhli nadprůměrných výsledků v počtu zhlédnutí celého videa.

en_US
cs_CZ en_US