FMCG – Youtube

Timinig kampaně:
listopad – prosinec 2017
Délka kampaně:
4 týdny
Cíl:
rozšířit povědomí o nové produktové řadě značky v dané cílové skupině
Cílová skupina:
muži, ženy – 18 – 55 let, aktivní životní styl, sport, fitness, zdravá strava
Formát kampaně:
videokampaň na YouTube
Given the target group, we chose YouTube as the main channel of communication, because we can reach up to 3 million from the nearly 6 million population 18-55 age range. We targeted the campaign according to the interests and themes relevant to the target group. We focused the theme targetting on Health, Home and Garden, Sports, Fitness, Food and Drink. The interest targeting was: Home and Garden, Food and Drink, Appearance and Physical Fitness, Sport and Fitness.
Míra zhlédnutí
40s
%
Průměr na trhu
%
Splněno
Podíváme-li se na úspěšnost kampaně z pohledu Míry zhlédnutí (poměr zobrazení a zhlédnutí), podařilo se nám vygenerovat o 80% lepší Míru zhlédnutí, než je v průměru u youtube kampaní obvyklé.
155 000 zobrazení
Zhlédnutí
Kampaň celkem vygenerovala 155 000 zobrazení a z toho 80 000 zhlédnutí (tedy míra zhlédnutí více než polovina)
Správným zacílením kampaně a kontinuální optimalizací se nám podařilo u 40s spotů vygenerovat nadprůměrných 72 000 zhlédnutí celého videa (tj. míra zhlédnutí celého videa 50,19 %). Obvykle se míra zhlédnutí celého videa pohybuje mezi 25 – 30 %.
Zobrazení
Mužů
Žen
Z celkového počtu 155 000 zobrazení vygenerovaly ženy 63 000 a muži 92 000 zobrazení.
Zhlédnutí celého videa
Mužů
Žen
Z celkového počtu zhlédnutí celého videa vygenerovaly ženy 32 000 a muži 40 000 zhlédnutí.
Výsledky kampaně
Správným zaměřením, zacílením kampaně a každodenní optimalizací se nám podařilo téměř zdvojnásobit míru zhlédnutí oproti průměru na trhu a zároveň jsme dosáhli nadprůměrných výsledků v počtu zhlédnutí celého videa.