FMCG – Youtube

Timinig kampaně:
listopad – prosinec 2017
Délka kampaně:
4 týdny
Cíl:
rozšířit povědomí o nové produktové řadě značky v dané cílové skupině
Cílová skupina:
muži, ženy – 18 – 55 let, aktivní životní styl, sport, fitness, zdravá strava
Formát kampaně:
videokampaň na YouTube
Vzhledem k cílové skupině jsme jako hlavní kanál komunikace zvolili YouTube, protože z téměř 6 mil. populace ve věkové skupině 18 – 55 let zde dokážeme zasáhnout až 3 mil. Kampaň jsme cílili podle zájmů a témat relevantních pro cílovou skupinu. Tématicky jsme cílili na: Zdraví, Domov a zahrada, Sport, Fitness, Jídlo a pití. Zájmové cílení bylo: Domov a zahrada, Jídlo a pití, Vzhled a tělesná kondice, Sport a fitness.
Míra zhlédnutí
40s
%
Průměr na trhu
%
Splněno
Podíváme-li se na úspěšnost kampaně z pohledu Míry zhlédnutí (poměr zobrazení a zhlédnutí), podařilo se nám vygenerovat o 80% lepší Míru zhlédnutí, než je v průměru u youtube kampaní obvyklé.
155 000 zobrazení
Zhlédnutí
Kampaň celkem vygenerovala 155 000 zobrazení a z toho 80 000 zhlédnutí (tedy míra zhlédnutí více než polovina)
Správným zacílením kampaně a kontinuální optimalizací se nám podařilo u 40s spotů vygenerovat nadprůměrných 72 000 zhlédnutí celého videa (tj. míra zhlédnutí celého videa 50,19 %). Obvykle se míra zhlédnutí celého videa pohybuje mezi 25 – 30 %.
Zobrazení
Mužů
Žen
Z celkového počtu 155 000 zobrazení vygenerovaly ženy 63 000 a muži 92 000 zobrazení.
Zhlédnutí celého videa
Mužů
Žen
Z celkového počtu zhlédnutí celého videa vygenerovaly ženy 32 000 a muži 40 000 zhlédnutí.
Výsledky kampaně
Správným zaměřením, zacílením kampaně a každodenní optimalizací se nám podařilo téměř zdvojnásobit míru zhlédnutí oproti průměru na trhu a zároveň jsme dosáhli nadprůměrných výsledků v počtu zhlédnutí celého videa.