S týmem profesionálů vám
optimalizujeme online kampaně
na výkon!

S námi jste o krok napřed.

 

?

Data & Analytika

SEO, UX, Web, kampaně, atribuce

Video a přímý nákup

Strategie, nákup, vyhodnocení, Youtube, HbbTV

Performance PPC

Audit, doporučení, správa, optimalizace,
G Ads / Sklik

w

Social media

Strategie, obsah, com. management, správa kampaní. Influenceři

Programatik

Strategie, remarketing, brand/výkon, Open & private deals

Data & Analytika

SEO, UX, Web, kampaně, atribuce

Video a přímý nákup

Strategie, nákup, vyhodnocení, Youtube, HbbTV

Performance PPC

Audit, doporučení, správa, optimalizace,
G Ads / Sklik

w

Social media

Strategie, obsah, com. management, správa kampaní. Influenceři

Programatik

Strategie, remarketing, brand/výkon, Open & private deals

Aeroweb-RTB

Pro klienta již několik let spravujeme PPC reklamy, v roce 2016 jsme zapojili RTB formou retargetingu, tedy znovu oslovení uživatelů, kteří předtím web klienta navštívili. Ten se osvědčil z hlediska prodejů na webu. V jarních měsících jsme po dohodě s klientem nasadili také prospectingové RTB kampaně (cílené oslovení nových potenciálních zákazníků).

Annonce – PPC

Klientovi jsme vytvořili nové kampaně využívající velké množstí obsahu na Annonce.cz.

DAS – PPC

Klientovi pomáháme budovat povědomí o službě pojištění právní ochrany a získávat nové zákazníky. Cílem kampaní je přivádět zájemce o pojištění právní ochrany.

ASUS – RTB

RTB se klientovi osvědčilo i v předchozích kampaních díky možnostem cílení na konkrétní publika, spolu s reklamou ve vyhledávání se jedná o klíčový komunikační kanál. I díky typu produktu a povaze cílové skupiny je online reklama nejefektivnějším způsobem komunikace.

Aeroweb – PPC

Díky našemu řešení se podařilo za dobu spolupráce snížit náklady na objednávku o více než čtyřicet procent a počet objednávek zvýšit na téměř čtyřnásobek.

FMCG – Youtube

Vzhledem k cílové skupině jsme jako hlavní kanál komunikace zvolili YouTube, protože z téměř 6 mil. populace ve věkové skupině 18 – 55 let zde dokážeme zasáhnout až 3 mil. Kampaň jsme cílili podle zájmů a témat relevantních pro cílovou skupinu. Tématicky jsme cílili na: Zdraví, Domov a zahrada, Sport, Fitness, Jídlo a pití. Zájmové cílení bylo: Domov a zahrada, Jídlo a pití, Vzhled a tělesná kondice, Sport a fitness.

Říkají o nás

Stanislav Tošner, Senior Marketing/PR specialist – ASUS

Již od roku 2014 nám Magnas pomáhá rozvíjet brand a zvyšovat povědomí o našich produktech. Na spolupráci si nejvíce ceníme profesionálního přístupu a téměř okamžitého zpracování všech požadavků.

Alena Burdová, Specialista online marketingu – Uniqa

S Magnas jsme začali spolupracovat koncem roku 2017, kdy pro nás řešili výrobu bannerů. Velice nás baví jejich kreativita, pracovní nadšení a hromada neotřelých nápadů. Spolupráci s agenturou chceme i nadále rozvíjet zejména proto, že vždy dokáží skvěle vystihnout a kreativně zpracovat zadání.

Michal Kratochvíl, Marketingový specialista – D.A.S.

V roce 2013 jsme s Magnas navázali první spolupráci. K dosahování našich cílů nám pomáhají zejména v oblasti výkonnostního marketingu. Na spolupráci nám vyhovuje flexibilita a profesionální přístup agentury. Díky odborným znalostem Honzy Farlíka a celého agenturního týmu se nám daří neustále růst a téměř okamžitě reagovat na trendy rychle se vyvíjejícího odvětví.

Radek Finkous, Marketing director – Dámejídlo s.r.o.

Magnas Media využíváme pro realizaci offline kampaní především v TV a OOH od poloviny roku 2016. Flexibilní přístup agentury k našim požadavkům i efektivní plánování našich rozpočtů jsou důvodem proč nám spolupráce dává smysl. Orientace na TV trhu a schopnost plánovat více do hloubky dle chování cílových skupin je pro náš online byznys zásadní přidaná hodnota.

Lenka Černá, CEO – Annonce a.s.

S Magnas spolupracujeme od začátku roku 2016 především v oblasti výkonnostního marketingu, nárazově i na brand kampaních. Na spolupráci nám vyhovuje flexibilita a přístup k řešení naších požadavků i cílů kampaní, konkrétně Honza Farlík je člověk na správném místě s hlubokou znalostí problematiky. Spolupráce se nám dlouhodobě vyplácí a přináší nám efektivně nové uživatele našich služeb.

7 + 8 =

MAGNAS MEDIA S.R.O.

Příkrá 16
147 00 Praha 4
+420 737 213 555
magnas@magnas.cz

IČ: 028 02 414
DIČ: CZ 028 02 414

JSME PREMIER GOOGLE PARTNER

JSME OVĚŘENOU
AGENTUROU SKLIK

PODPORUJEME
FÉROVÝ TENDER

JSME ČLENEM ASOCIACE
KOMUNIKAČNÍCH
AGENTUR

cs_CZ
en_GB cs_CZ