Být vidět v online prostředí znamená půlku úspěchu. Jak to ale udělat, aby vás vidělo hodně lidí? Kreativní ředitel z Magnasu pro vás našel několik inspirací, které perfektně pracují s cílovou skupinou a formátem, ve kterých můžete kampaně vidět.
Lekce Španělštiny
Stačí vzít jeden seriál, ve kterém se jadrnými výrazy nešetří. Špetku humoru a okořenit dobrým nápadem. Výsledek je jasný… už nemusíte v onlinu pouštět Trailer, na který nikdo neklikne. Onlinové prostředí prostě vyžaduje trochu více práce s uživateli podpořenou tzv. aktivací.
Flíček
Pokud nemáte hluboko do kapsy, doporučujeme začít malým flíčkem. Díky této kampani jde vidět, že dobře vyprané prádlo můžete mít i bez 3D analýzi vláken, týmem vědců a nanočástic. Zaujala nás hlavně dokonalá aktivace, téměř 5 miliónů impresí a nárůst prodeje o 22 %. Reklama není pouze Hard Sell 🙂
Sklenička
A pokud máte hluboko do kapsy, tak stačí opravdu málo. Sklenička v rukou odborníka dokáže velké divy. Třeba za 24 hodin být nejsledovanějším hashtagem ve Francii. Za dva týdny mít 500 000 sdílení a 100 000 followerů. Přesvěčte se #louisedelage