Kapitol
produkce
Jak jsme 16x zvýšili dosah a interakci na
sociálních sítích pro společnost KAPITOL

O klientovi
KAPITOL je česká společnost s více než 25letou historií a člen skupiny Vienna Insurance Group (VIG). Specializuje se na finanční poradenství, investice, reality a autopojištění. Díky síti nezávislých poradců patří k nejvýznamnějším hráčům na českém trhu. Naším úkolem bylo pomoci značce zviditelnit se online, přiblížit její firemní kulturu a přitáhnout nové spolupracovníky.



Co byl náš úkol?
01
Pomoci KAPITOLu restartovat komunikaci na sociálních sítích po reorganizaci.
02
Přiblížit atmosféru a firemní kulturu novým potenciálním spolupracovníkům.
03
Zvýšit dosah a interakci u příspěvků.
04
Vybudovat základy pro dlouhodobou a autentickou online prezentaci.
Jak jsme to dokázali?
Vytvořili jsme strategii pro více kanálů
Autentický
video-first přístup
Podpořili jsme
tým KAPITOLu
- Komunikaci jsme zaměřili na tři hlavní kanály: Facebook, Instagram a LinkedIn.
- Na základě analýzy jsme připravili roční plán postů s důrazem na jednotný tone
of voice. - Začali jsme budovat síť sledujících. LinkedIn jsme rozjeli od nuly a dostali se na 880 followerů.
- Natáčení jsme plánovali s důrazem na detail – připravili jsme otázky, scénáře
a jasný harmonogram. - Záběry jsme pořizovali nejen na centrálách v Praze a Brně, ale i na regionálních pobočkách a firemních akcích, abychom zachytili různorodost prostředí a co nejautentičtěji přiblížili atmosféru práce v KAPITOLu.
- Využili jsme čtecí zařízení pro přirozený přednes a podpořili poradce před kamerou.
- Každý výstup prošel profesionální postprodukcí: od střihu přes hudební doprovod až po titulky a doladění pro sociální sítě.
- Důraz jsme kladli na vizuální jednotnost a vysokou kvalitu výstupů.
- Navrhli jsme formát rozhovorů a připravili scénáře na míru konkrétním osobnostem.
- Poradce jsme individuálně připravovali na vystoupení před kamerou – včetně práce s čtecím zařízením a nácviku přirozeného projevu.
- Celým natáčecím procesem jsme je provedli s důrazem na komfort, srozumitelnost a důvěru ve vlastní vyjádření.
- Uspořádali jsme workshopy zaměřené na to, jak tvořit vlastní obsah a jak jej efektivně sdílet.
- Díky individuálním konzultacím a pravidelné podpoře jsme dlouhodobě zvyšovali jejich jistotu a ochotu zapojit se do firemní komunikace.
Jak jsme to dokázali?
Vytvořili jsme strategii pro více kanálů
- Komunikaci jsme zaměřili na tři hlavní kanály: Facebook, Instagram a LinkedIn.
- Na základě analýzy jsme připravili roční plán postů s důrazem na jednotný tone
of voice. - Začali jsme budovat síť sledujících. LinkedIn jsme rozjeli od nuly a dostali se na 880 followerů.
Autentický
video-first přístup
- Natáčení jsme plánovali s důrazem na detail – připravili jsme otázky, scénáře
a jasný harmonogram. - Záběry jsme pořizovali nejen na centrálách v Praze a Brně, ale i na regionálních pobočkách a firemních akcích, abychom zachytili různorodost prostředí a co nejautentičtěji přiblížili atmosféru práce v KAPITOLu.
- Využili jsme čtecí zařízení pro přirozený přednes a podpořili poradce před kamerou.
- Každý výstup prošel profesionální postprodukcí: od střihu přes hudební doprovod až po titulky a doladění pro sociální sítě.
- Důraz jsme kladli na vizuální jednotnost a vysokou kvalitu výstupů.
Podpořili jsme
tým KAPITOLu
- Navrhli jsme formát rozhovorů a připravili scénáře na míru konkrétním osobnostem.
- Poradce jsme individuálně připravovali na vystoupení před kamerou – včetně práce s čtecím zařízením a nácviku přirozeného projevu.
- Celým natáčecím procesem jsme je provedli s důrazem na komfort, srozumitelnost a důvěru ve vlastní vyjádření.
- Uspořádali jsme workshopy zaměřené na to, jak tvořit vlastní obsah a jak jej efektivně sdílet.
- Díky individuálním konzultacím a pravidelné podpoře jsme dlouhodobě zvyšovali jejich jistotu a ochotu zapojit se do firemní komunikace.
Výzvy a jak jsme je zvládli
Motivace je sdílení
Konzistentní a lidská komunikace
Obsah na míru různým cílovým skupinám
- Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
- Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.
- Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
- Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.
- Připravili jsme témata tak, aby mluvila jak k nováčkům, tak ke zkušeným poradcům.
Výzvy a jak jsme je zvládli
Motivace je sdílení
- Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
- Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.
Konzistentní a lidská komunikace
- Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
- Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.
Obsah na míru různým cílovým skupinám
- Připravili jsme témata tak, aby mluvila jak k nováčkům, tak ke zkušeným poradcům.
Co se nám povedlo
9x
Více přehrání
4x
Vyšší dosah
Denní organický dosah na Facebooku vzrostl 4×, na Instagramu jsme zaznamenali 3× vyšší dosah.
16x
Více interakcí
Počet interakcí s obsahem na Facebooku vzrostl 16násobně díky zvýšenému organickému dosahu.
12x
Více zobrazení na LinkedInu
Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.