Vyberte stránku
Hledáme nového kolegu. Client Leader

Hledáme nového kolegu. Client Leader

Umíš krotit termíny s úsměvem? Neztrácíš nadhled i přehled nad úkoly? Baví tě komunikovat s klienty a řešit jejich přání, i když ne vždy jsou jednoduchá a cesta k jejich řešení přímá? Umíš získat lidi pro spolupráci s tebou? Dokážeš uhlídat rozpočty a vykouzlit úsměv...
Hledáme nového kolegu. Performance Specialist (PPC)

Hledáme nového kolegu. Performance Specialist (PPC)

Máš minimálně roční zkušenost s řízením online performance kampaní? Zvládáš bez problémů práci na více projektech? Jsi tak trochu analytik, vidíš čísla v souvislostech a umíš je interpretovat a využít pro zlepšení výsledků? Dokážeš hlídat a ještě lépe přeplnit...
CHCETE ZVÝŠIT KONVERZNÍ POMĚR ESHOPU S G PAY?

CHCETE ZVÝŠIT KONVERZNÍ POMĚR ESHOPU S G PAY?

Google Pay zatím známe především jako možnost platit telefonem v obchodě či jinde v offline světě. Od loňského podzimu se ale tlačítko G Pay objevuje i na webech. Nejde přitom jen o způsob platby.

RESPONZIVNÍ REKLAMY V GOOGLE VYHLEDÁVÁNÍ FUNGUJÍ

RESPONZIVNÍ REKLAMY V GOOGLE VYHLEDÁVÁNÍ FUNGUJÍ

Responzivní reklamy ve vyhledávání Googlu jsou k dispozici pro všechny inzerenty od přelomu roku. Nejde tedy o žhavou novinku: že budou nebo byly spuštěny, a co umí, se psalo už před pár měsíci. Přinášejí ale opravdu zlepšení výsledků kampaní? Pokud ještě váháte, zda stojí za to namáhat se jejich implementací, mám pro vás vlastní pozitivní zkušenost.

cs_CZ
en_US cs_CZ