Seznam.cz již druhým rokem pomáhá neziskovým organizacím se zviditelněním v online prostoru. V rámci programu Seznam Grant jim daruje reklamní prostor a nabízí také podporu se správou kampaní v systému Sklik. Těší nás, že jsme jednou z vybraných digitálních agentur a můžeme šířit poslání nadačního fondu zaměřeného na financování tolik potřebné asistenční péče.
„Když jsme se dozvěděli o možnosti bezplatně pomáhat Nadačnímu fondu Pečovatel, neváhali jsme ani vteřinu,“ uvedl Vojtěch Probošt divize Magnas Performance. „Dává nám smysl využít odborné znalosti v oblasti PPC kampaní k tomu, aby se o aktivitách fondu dozvědělo co nejvíce lidí. A hlavně aby se díky kampaním našli další dárci, kteří finančně podpoří asistenci pro ty, kteří se bez ní v životě neobejdou,“ dodává.
Spolupráce s Magnas zahrnuje kompletní správu PPC kampaní v Skliku, od grafického zpracování vizuálních podkladů, nastavení a optimalizace klíčových slov a reklamních textů až po monitorování výkonu a pravidelné reportování. Cílem je maximalizovat dosah kampaní a zajistit co nejefektivnější využití finančních prostředků získaných v programu Seznam Grant. Plná kompetence Magnas při nastavování kampaní zaručuje flexibilní a efektivní přístup k jejich řízení.
„Velice si vážíme nabídky Magnas,“ komentuje spolupráci ředitelka Nadačního fondu Pečovatel Monika Hlinková. „Se správou kampaní nemáme žádné zkušenosti. Všichni jsme zcela vytížení sháněním a přerozdělováním peněz na asistenční péči pro naše klienty, a tak nemáme ani možnost do této oblasti proniknout. Proto jsme se obrátili na organizátory Seznam Grantu, kteří oslovili agenturu Magnas. Díky tomu oslovíme více lidí, kterým není lhostejná složitá situace druhých. Je skvělé vědět, že máme takového partnera!“
Nadační fond Pečovatel shromažďuje a přerozděluje finanční prostředky na asistenční péči pro potřebné, kteří nejsou schopni pokrýt náklady ze svých úspor a výdělků ani ze státních příspěvků. Jsou to lidé všech věkových kategorií s nejrůznějšími formami handicapů, od dětského autismu po stařeckou demenci. Asistence jim umožňuje vést důstojný život v pohodlí domova, nikoliv za zdmi zdravotnických a pečovatelských zařízení.
NF Pečovatel za dobu své existence přispěl klientům částkou téměř 10,5 milionu Kč. “I malý příspěvek má smysl. Za 160 Kč – tedy cenu jedné kávy s dortem v kavárně – můžete některému z našich klientů darovat hodinu důstojného života,” říká ředitelka fondu Monika Hlinková a zdůrazňuje, že celá darovaná částka vždy putuje přímo na úhradu asistence.
„Spolupráce s Nadačním fondem Pečovatel pro nás není o marketingu – je to způsob, jak přispět k něčemu smysluplnému,“ uzavírá Robert Renč za Magnas. „Máme radost, že naše práce může pomoct dobré věci a skutečně změnit životy lidí, kteří to potřebují.“
Potřebujete také efektivně nastavit kampaně? Obraťte se na nás!
Chcete mít přehled?
Sledujte náš blog a sociální sítě. Pravidelně sdílíme tipy a novinky, jak efektivně využívat data v digitálním marketingu.
Pro více informací ze světa marketingu nás nezapomeňte sledovat na Instagramu či LinkedIn.