Kapitol

produkce

Jak jsme 16x zvýšili dosah a interakci na
sociálních sítích pro společnost KAPITOL 

O klientovi

KAPITOL je česká společnost s více než 25letou historií a člen skupiny Vienna Insurance Group (VIG). Specializuje se na finanční poradenství, investice, reality a autopojištění. Díky síti nezávislých poradců patří k nejvýznamnějším hráčům na českém trhu. Naším úkolem bylo pomoci značce zviditelnit se online, přiblížit její firemní kulturu a přitáhnout nové spolupracovníky.

Co byl náš úkol?

01

Pomoci KAPITOLu restartovat komunikaci na sociálních sítích po reorganizaci.

02

Přiblížit atmosféru a firemní kulturu novým potenciálním spolupracovníkům.

03

Zvýšit dosah a interakci u příspěvků.

04

Vybudovat základy pro dlouhodobou a autentickou online prezentaci.

Jak jsme to dokázali?

Vytvořili jsme strategii pro více kanálů

Autentický
video-first přístup

Podpořili jsme
tým KAPITOLu

  • Komunikaci jsme zaměřili na tři hlavní kanály: Facebook, Instagram a LinkedIn.
  • Na základě analýzy jsme připravili roční plán postů s důrazem na jednotný tone
    of voice.
  • Začali jsme budovat síť sledujících. LinkedIn jsme rozjeli od nuly a dostali se na 880 followerů.
  • Natáčení jsme plánovali s důrazem na detail – připravili jsme otázky, scénáře
    a jasný harmonogram.
  • Záběry jsme pořizovali nejen na centrálách v Praze a Brně, ale i na regionálních pobočkách a firemních akcích, abychom zachytili různorodost prostředí a co nejautentičtěji přiblížili atmosféru práce v KAPITOLu.
  • Využili jsme čtecí zařízení pro přirozený přednes a podpořili poradce před kamerou.
  • Každý výstup prošel profesionální postprodukcí: od střihu přes hudební doprovod až po titulky a doladění pro sociální sítě.
  • Důraz jsme kladli na vizuální jednotnost a vysokou kvalitu výstupů.
  • Navrhli jsme formát rozhovorů a připravili scénáře na míru konkrétním osobnostem.
  • Poradce jsme individuálně připravovali na vystoupení před kamerou – včetně práce s čtecím zařízením a nácviku přirozeného projevu.
  • Celým natáčecím procesem jsme je provedli s důrazem na komfort, srozumitelnost a důvěru ve vlastní vyjádření.
  • Uspořádali jsme workshopy zaměřené na to, jak tvořit vlastní obsah a jak jej efektivně sdílet.
  • Díky individuálním konzultacím a pravidelné podpoře jsme dlouhodobě zvyšovali jejich jistotu a ochotu zapojit se do firemní komunikace.

Jak jsme to dokázali?

Vytvořili jsme strategii pro více kanálů

  • Komunikaci jsme zaměřili na tři hlavní kanály: Facebook, Instagram a LinkedIn.
  • Na základě analýzy jsme připravili roční plán postů s důrazem na jednotný tone
    of voice.
  • Začali jsme budovat síť sledujících. LinkedIn jsme rozjeli od nuly a dostali se na 880 followerů.

Autentický
video-first přístup

  • Natáčení jsme plánovali s důrazem na detail – připravili jsme otázky, scénáře
    a jasný harmonogram.
  • Záběry jsme pořizovali nejen na centrálách v Praze a Brně, ale i na regionálních pobočkách a firemních akcích, abychom zachytili různorodost prostředí a co nejautentičtěji přiblížili atmosféru práce v KAPITOLu.
  • Využili jsme čtecí zařízení pro přirozený přednes a podpořili poradce před kamerou.
  • Každý výstup prošel profesionální postprodukcí: od střihu přes hudební doprovod až po titulky a doladění pro sociální sítě.
  • Důraz jsme kladli na vizuální jednotnost a vysokou kvalitu výstupů.

Podpořili jsme
tým KAPITOLu

  • Navrhli jsme formát rozhovorů a připravili scénáře na míru konkrétním osobnostem.
  • Poradce jsme individuálně připravovali na vystoupení před kamerou – včetně práce s čtecím zařízením a nácviku přirozeného projevu.
  • Celým natáčecím procesem jsme je provedli s důrazem na komfort, srozumitelnost a důvěru ve vlastní vyjádření.
  • Uspořádali jsme workshopy zaměřené na to, jak tvořit vlastní obsah a jak jej efektivně sdílet.
  • Díky individuálním konzultacím a pravidelné podpoře jsme dlouhodobě zvyšovali jejich jistotu a ochotu zapojit se do firemní komunikace.

Výzvy a jak jsme je zvládli

Motivace je sdílení

Konzistentní a lidská komunikace

Obsah na míru různým cílovým skupinám

  • Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
  • Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.
  • Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
  • Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.
  • Připravili jsme témata tak, aby mluvila jak k nováčkům, tak ke zkušeným poradcům.

Výzvy a jak jsme je zvládli

Motivace je sdílení

  • Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
  • Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.

Konzistentní a lidská komunikace

  • Ukázali jsme poradcům, že obsah jim pomáhá budovat osobní značku.
  • Poskytli jsme pravidelná školení a konzultace, jak na to.

Obsah na míru různým cílovým skupinám

  • Připravili jsme témata tak, aby mluvila jak k nováčkům, tak ke zkušeným poradcům.

Co se nám povedlo

9x

Více přehrání

Organický dosah videí na Facebooku se zvýšil 9× oproti předchozímu období.

4x

Vyšší dosah

Denní organický dosah na Facebooku vzrostl , na Instagramu jsme zaznamenali vyšší dosah.

16x

Více interakcí

Počet interakcí s obsahem na Facebooku vzrostl 16násobně díky zvýšenému organickému dosahu.

12x

Více zobrazení na LinkedInu

Podařilo se nám výrazně zefektivnit reklamní výdaje do akvizice nových uživatelů. Meziročně jsme zvýšili návratnost investic o 88 %, v sezónním období dokonce o 110 %.

Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.