Lázně Jáchymov

HR kampaň

Jak jsme našli v rekordně krátkém čase fyzioterapeuty
a sestry pro Lázně Jáchymov. Smlouvy jsme podepsali
ještě před koncem kampaně. 

O klientovi

Léčebné lázně Jáchymov jsou součástí řetězce Axxos Hotels & Resorts. Nachází se v Karlovarském kraji, ve světoznámém lázeňském trojúhelníku, který láká statisíce návštěvníků ročně. K lázeňské péči využívají unikátní radonovou vodu. Lázně zaměstnávají více než 600 zaměstnanců zdravotnických i jiných profesí. Společnost Léčebné lázně Jáchymov a.s. získala v rámci hodnocení CZECH TOP 100 skóringové ocenění Czech Stability Award a zařadila se tak mezi nejstabilnější firmy v České republice.

Co byl náš úkol?

01

Posílit tým zdravotnického personálu. V regionu, kde je obtížné získat kvalifikovaný zdravotnický personál, bylo nutné rychle oslovit zkušené fyzioterapeuty a zdravotní sestry. Zaměřili jsme se proto na jasnou a cílenou komunikaci, která zdůraznila jedinečný charakter lázní Jáchymov i jejich atraktivní pracovní benefity.

02

Rozšířit kanály inzerce. Pokusy klienta prostřednictvím idnes.cz ani na vlastním webu nepřinesly žádný výsledek inzerát nebyl aktuálně dostupný ani na stránkách lázní a objevil se pouze na fyzické nástěnce v areálu. Bylo tedy nezbytné hledat účinnější a modernější způsoby oslovení uchazečů.

03

Přijít s kreativním a efektivním řešením. Cílem bylo připravit koncept, který se odliší od běžných pracovních inzerátů, dokáže zaujmout cílovou skupinu a motivovat uchazeče k reakci.

04

Oslovit specifickou profesní skupinu. Komunikaci jsme zacílili na muže a ženy se zdravotnickým vzděláním konkrétně na fyzioterapeuty s praxí v léčbě pohybového aparátu a na zdravotní sestry s praxí z lázeňského či nemocničního prostředí.

Čeho jsme dosáhli

45 %

více kontaktů

Počet získaných kontaktů jsme navýšili o 45 % oproti původně stanovenému cíli. Klient si tak mohl vybírat s velkou rezervou tak, aby nemusel dělat kompromisy a vybraní kandidáti přesně splňovali jeho nároky. 

700

měně než 700 Kč na obsazenou pozici

 S investicí necelých 20 000 Kč získaly Lázně Jáchymov 30 nových zaměstnanců, což znamená náklady méně než 700 Kč za každou obsazenou pozici. 
Klient mohl díky dostatečné rezervě vyloučit z výběrových řízení méně vhodné kandidáty/ky a do nejužšího výběru tak šli jen ti nejkvalitnější uchazeči.

2x

rychleji obsazené pozice

Cíle kampaně byly dosaženy už za polovinu plánovaného času – výsledkem je úspora 50 % oproti původnímu harmonogramu, a to i díky tomu, že  počet kandidátů vhodných k uzavření kontraktu převyšoval počet, který  klient stanovil v briefu. 

45 %

více kontaktů

Počet získaných kontaktů jsme navýšili o 45 % oproti původně stanovenému cíli. Klient si tak mohl vybírat s velkou rezervou tak, aby nemusel dělat kompromisy a vybraní kandidáti přesně splňovali jeho nároky. 

700

měně než 700 Kč na obsazenou pozici

 S investicí necelých 20 000 Kč získaly Lázně Jáchymov 30 nových zaměstnanců, což znamená náklady méně než 700 Kč za každou obsazenou pozici. 
Klient mohl díky dostatečné rezervě vyloučit z výběrových řízení méně vhodné kandidáty/ky a do nejužšího výběru tak šli jen ti nejkvalitnější uchazeči.

2x

rychleji obsazené pozice

Cíle kampaně byly dosaženy už za polovinu plánovaného času – výsledkem je úspora 50 % oproti původnímu harmonogramu, a to i díky tomu, že  počet kandidátů vhodných k uzavření kontraktu převyšoval počet, který  klient stanovil v briefu. 

Jak jsme to dokázali?

Kreativní koncept
na míru

Multikanálová PPC strategie

Precizní cílení na nové uživatele

  • Připravili jsme statické kreativy jednotného čtvercového formátu, ve kterých jsou zdůrazněny klíčové benefity, tj. 50 000 Kč náborový příspěvek, služební byt na rok zdarma, 25 dní dovolené a možnost profesního růstu.
  • Benefit „byt na rok zdarma“ jsme zdůraznili a postavili na první místo, vzhledem k tomu, že to je nadstandardní výhoda, která je zvláště pro mladé rodiny velmi atraktivní.
  • Zvolili jsme  multikanálovou strategii s důrazem na online marketing, primárně v rámci platforem META (Facebook, Instagram) a následný remarketing (Sklik) za použití META Ads Manager a PPC Seznam Sklik.
  • Kampaně probíhaly celkem 6 měsíců, v období duben až září, s výjimkou HR off-season (červenec až polovina srpna), s rozpočtem 85 000 Kč.
  • Kampaně odstartovaly na platformě META s cílením na specifické zájmy a demografie. 
  • Od druhého měsíce jsme úspěšně nasadili remarketing pro zvýšení efektivity sběru web leads a uživatele jsme přesměrovali na aktualizovanou landing page axxoshotels.com s web formulářem.

Jak jsme to dokázali?

Kreativní koncept
na míru

  • Připravili jsme statické kreativy jednotného čtvercového formátu, ve kterých jsou zdůrazněny klíčové benefity, tj. 50 000 Kč náborový příspěvek, služební byt na rok zdarma, 25 dní dovolené a možnost profesního růstu.
  • Benefit „byt na rok zdarma“ jsme zdůraznili a postavili na první místo, vzhledem k tomu, že to je nadstandardní výhoda, která je zvláště pro mladé rodiny velmi atraktivní.

Multikanálová PPC strategie

  • Zvolili jsme  multikanálovou strategii s důrazem na online marketing, primárně v rámci platforem META (Facebook, Instagram) a následný remarketing (Sklik) za použití META Ads Manager a PPC Seznam Sklik.
  • Kampaně probíhaly celkem 6 měsíců, v období duben až září, s výjimkou HR off-season (červenec až polovina srpna), s rozpočtem 85 000 Kč.

Precizní cílení na nové uživatele

  • Kampaně odstartovaly na platformě META s cílením na specifické zájmy a demografie. 
  • Od druhého měsíce jsme úspěšně nasadili remarketing pro zvýšení efektivity sběru web leads a uživatele jsme přesměrovali na aktualizovanou landing page axxoshotels.com s web formulářem.

Zvládnuté výzvy

Správné nastavení pixelu

  • Před finalizací kampaně jsme se potýkali se správným nastavením pixelu tak, aby bylo možné spustit remarketing. Prvních 5 týdnů od spuštění jsme ho nemohli využívat, a kampaň kvůli tomu neperformovala naplno. I přesto jsme ale před létem měli splněné ukazatele KPI pro pozici zdravotní sestry.

Optimalizace budgetu

  • Během léta jsme vypnuli Ads, abychom zbytečně neplýtvali budgetem v „okurkové sezóně“. Pak jsme je opět spustili naplno.

Co si odnášíme pro příště?

  • V obdobných projektech bude vhodné ještě více zpřesnit cílení a zaměřit se na sběr většího počtu relevantních leadů, a to i vzhledem k nižší míře konverznosti v daném typu odvětví lidských zdrojů.

Máte projekt? Rádi vám pomůžeme.
Kontaktujte nás ještě dnes.

cs_CZ