Experimentujte s vizuály. Vyplatí se to!

Experimentujte s vizuály. Vyplatí se to!

Pro klienta z oblasti automotiv jsme spouštěli kampaně na získání nových zájemců o koupi automobilu a druhotně zvýšení povědomí brandu. K tomu účelu jsme použili reklamy lead ads. Ukázalo se, že grafická stránka reklamy může ovlivnit výkonnost více, než jste si dokázali představit.

Jsme mistři! Jak na obsahovou síť Skliku…

Jsme mistři! Jak na obsahovou síť Skliku…

Jedním z nástrojů PPC je obsahová síť Skliku (Seznam.cz), kdy právě za práci pro naše klienty nás Seznam ocenil titulem „Mistři obsahové sítě“. Znakem pravého mistra je umět se o své zkušenosti podělit.

Natáčení videospotu pro Chytrou anténu

Natáčení videospotu pro Chytrou anténu

Pro klienta Digi TV nás čekalo natáčení spotu pro jejich službu Chytrá anténa. Chytrá anténa je nabídka televizních programů přes internet, která má nejen své specifické benefity v porovnání s klasickou televizí, ale také funguje na bázi internetu a tudíž není závislá na ani analogové anténě, ale ani na pozemní digitální anténě DVB-T, na kterou bude koncem tohoto roku aplikován nový standard pod názvem DVB-T2.

RESPONZIVNÍ REKLAMY V GOOGLE VYHLEDÁVÁNÍ FUNGUJÍ

RESPONZIVNÍ REKLAMY V GOOGLE VYHLEDÁVÁNÍ FUNGUJÍ

Responzivní reklamy ve vyhledávání Googlu jsou k dispozici pro všechny inzerenty od přelomu roku. Nejde tedy o žhavou novinku: že budou nebo byly spuštěny, a co umí, se psalo už před pár měsíci. Přinášejí ale opravdu zlepšení výsledků kampaní? Pokud ještě váháte, zda stojí za to namáhat se jejich implementací, mám pro vás vlastní pozitivní zkušenost.

cs_CZ
en_US cs_CZ