Pracujeme pro váš úspěch. Stavíme na úzkém propojení strategie, mediálního plánování, offline i online výkonu, kreativních nápadů a produkce.
90 minut
Konzultace ZDARMA
MEDIA PLÁNOVÁNÍ & NÁKUP
TV, online (desktop&mobil), OOH, radio, tisk, podcasty
ANALÝZY & AUDITY
Trhy&segmenty, procesy, cílová skupina, konkurence efektivita kampaní
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE
Cíle a měřitelná KPI, vhodné mediatipy, rozpočet, timing
KREATIVNÍ KONCEPCE
Archetyp značky, definice brand assets, testování nápadů i kampaní
KREATIVNÍ EXEKUCE
TV a video produkce, radio, bannery, weby, obsah, tisk, OOH
MEDIA PLÁNOVÁNÍ & NÁKUP
TV, online (desktop&mobil), OOH, radio, tisk, podcasty
ANALÝZY & AUDITY
Trhy&segmenty, procesy, cílová skupina, konkurence efektivita kampaní
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE
Cíle a měřitelná KPI, vhodné mediatipy, rozpočet, timing
KREATIVNÍ KONCEPCE
Archetyp značky, definice brand assets, testování nápadů i kampaní
KREATIVNÍ EXEKUCE
TV a video produkce, radio, bannery, weby, obsah, tisk, OOH
90
minut
Konzultace ZDARMA
Stačí si vybrat jeden z okruhů:
Značka/Brand, Jak udělat archetyp značky/brand assets, Data/analytika kampaní, Výzkumy značky, Online Performance i brand marketing, Social media strategie, Media plannig a strategie, Efektivita TV kampaní a vliv na online výsledky
Novinky
Budujme spolu brand new world v době postvirové
Čas si konečně detailně zmapovat značku, produkt, konkurenci, zákazníka je tady! Už tedy opravdu, teď, ne jindy, ne za rok, „až bude čas“. On totiž už být nemusí, lepší to udělat dřív, než se pustíte do větší komunikace směrem k zákazníkům.
Experimentujte s vizuály. Vyplatí se to!
Pro klienta z oblasti automotiv jsme spouštěli kampaně na získání nových zájemců o koupi automobilu a druhotně zvýšení povědomí brandu. K tomu účelu jsme použili reklamy lead ads. Ukázalo se, že grafická stránka reklamy může ovlivnit výkonnost více, než jste si dokázali představit.
Jsme mistři! Jak na obsahovou síť Skliku…
Jedním z nástrojů PPC je obsahová síť Skliku (Seznam.cz), kdy právě za práci pro naše klienty nás Seznam ocenil titulem „Mistři obsahové sítě“. Znakem pravého mistra je umět se o své zkušenosti podělit.
Robert Renč
Robert má hodně příběhů, rád pomůže vyprávět i ten váš. V marketingu, reklamě a řízení týmů se pohybuje od roku 2001, vystudoval marketingové komunikace a má velké zkušenosti z práce pro klienty největších mediálních domů ČR. Svůj první počítač měl již v roce 1988, přesto stále preferuje strategii osobního kontaktu s klienty. Zkušenosti sbíral v: Centrum Holdings, TV Nova, TV Prima Pomáhal mimo jiné těmto klientům: HUDYsport, Salomon, Equa bank, Dámejídlo.cz, Dotykačka, Igráček, Annonce
Alena Burdová
Project Leader
Petr Jelínek
Petr za svoji téměř 20 letou pracovní kariéru prošel všemi zásadními médii v Čechách, budováním a řízením obchodních oddělení se podílel na jejich růstu. Byl jedním z průkopníků internetové reklamy, propojoval svět online a televize, rozjížděl a standardizoval prodej videoreklamy, přes reklamní technologie spojoval Facebook s inzerenty. Nikdy se nebál velkých nebo zdánlivě nemožných projektů.
Zkušenosti sbíral v:
Business Factory / ROI Hunter, TV Prima, Sanoma, TV Nova, Centrum Holdings, Mladá Fronta
Pomáhal mimo jiné těmto klientům:
Fortuna CZ/SK/PL/RO/HR, Tchibo CZ/SK, Peugeot / Citroen, GroupeSEB CZ/SK/HU a další
Katka Jiříková
V marketingu, resp. online marketingu se pohybuje téměř 5 let. Věnuje se i plánování offline médií, je však zamilována především do YouTube a video kampaní, na jejichž plánování a správu se specializuje právě v Magnas. Další náplní její práce je rozvoj vztahů s klienty, vyhodnocování kampaní a následná interpretace.
Zkušenosti sbírala v: H1.cz
Pomáhala mimo jiné těmto klientům: Biersdorf, SABMiller, Henkel, Meggle, ASUS, Equa bank
Lucia Fleissigova
Content specialist
Martin Šafra
Martin se pohybuje v digitálním marketingu již od roku 2004. Od té doby sbíral zkušenosti v předních media domech a agenturách. Díky jeho přehledu o mediálním trhu, zkušenostem s klienty, dokáže pro vás vyjednat ty nejlepší podmínky a postavit media plán na míru. Zkušenosti sbíral v: Prima TV, Centrum Holdings, OMD Czech.
Pomáhal mimo jiné těmto klientům: GE Money Bank, PSA, LBBW, RAKO, McDonald‘s, ASUS, FIO, Equa Bank, HUDYsport, Dotykačka
Vítězslav Mareš
Víťa se v kreativním prostředí reklamy pohybuje od roku 2001, hlavní zkušenosti sbíral jako team leader / senior art director v Young and Rubicam odkud následně přešel na pozici Creative Directora do agentury Geronimo. Od léta 2017 pak působí jako Partner / Creative Director v Magnas Creative. Projekty, na kterých se podílel, získaly 11 kreativních cen (Louskáček, Český direkt, Program Tolerance) Zkušenosti sbíral v: Dimar, Lemonade, BMD advertising, Young and Rubicam, Geronimo.
Pomáhal mimo jiné těmto klientům: Česká spořitelna, Vodafone, Bosch, Porsche, Staropramen, Glenmark, Holmes place
Lucia Compeľová
MAGNAS MEDIA S.R.O.
Příkrá 16
147 00 Praha 4
+420 737 213 555
magnas@magnas.cz
IČ: 242 25 584
DIČ: CZ 242 25 584
JSME PREMIER GOOGLE PARTNER
JSME OVĚŘENOU
AGENTUROU SKLIK
PODPORUJEME
FÉROVÝ TENDER
JSME ČLENEM ASOCIACE
KOMUNIKAČNÍCH
AGENTUR