
Pracujeme pro váš úspěch. Stavíme na úzkém propojení strategie, mediálního plánování, offline i online výkonu, kreativních nápadů a produkce.
90 minut
Konzultace ZDARMA
MEDIA PLÁNOVÁNÍ & NÁKUP
TV, online (desktop&mobil), OOH, radio, tisk, podcasty
ANALÝZY & AUDITY
Trhy&segmenty, procesy, cílová skupina, konkurence efektivita kampaní
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE
Cíle a měřitelná KPI, vhodné mediatipy, rozpočet, timing
KREATIVNÍ KONCEPCE
Archetyp značky, definice brand assets, testování nápadů i kampaní
KREATIVNÍ EXEKUCE
TV a video produkce, radio, bannery, weby, obsah, tisk, OOH
MEDIA PLÁNOVÁNÍ & NÁKUP
TV, online (desktop&mobil), OOH, radio, tisk, podcasty
ANALÝZY & AUDITY
Trhy&segmenty, procesy, cílová skupina, konkurence efektivita kampaní
KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE
Cíle a měřitelná KPI, vhodné mediatipy, rozpočet, timing
KREATIVNÍ KONCEPCE
Archetyp značky, definice brand assets, testování nápadů i kampaní
KREATIVNÍ EXEKUCE
TV a video produkce, radio, bannery, weby, obsah, tisk, OOH
90
minut
Konzultace ZDARMA
Stačí si vybrat jeden z okruhů:
Značka/Brand, Jak udělat archetyp značky/brand assets, Data/analytika kampaní, Výzkumy značky, Online Performance i brand marketing, Social media strategie, Media plannig a strategie, Efektivita TV kampaní a vliv na online výsledky

Robert Renč
Robert má hodně příběhů, rád pomůže vyprávět i ten váš. V marketingu, reklamě a řízení týmů se pohybuje od roku 2001, vystudoval marketingové komunikace a má velké zkušenosti z práce pro klienty největších mediálních domů ČR. Svůj první počítač měl již v roce 1988, přesto stále preferuje strategii osobního kontaktu s klienty. Zkušenosti sbíral v: Centrum Holdings, TV Nova, TV Prima Pomáhal mimo jiné těmto klientům: HUDYsport, Salomon, Equa bank, Dámejídlo.cz, Dotykačka, Igráček, Annonce

Martin Šafra
Martin se pohybuje v digitálním marketingu již od roku 2004. Od té doby sbíral zkušenosti v předních media domech a agenturách. Díky jeho přehledu o mediálním trhu, zkušenostem s klienty, dokáže pro vás vyjednat ty nejlepší podmínky a postavit media plán na míru. Zkušenosti sbíral v: Prima TV, Centrum Holdings, OMD Czech.
Pomáhal mimo jiné těmto klientům: GE Money Bank, PSA, LBBW, RAKO, McDonald‘s, ASUS, FIO, Equa Bank, HUDYsport, Dotykačka

Petr Jelínek
Petr za svoji téměř 20 letou pracovní kariéru prošel všemi zásadními médii v Čechách, budováním a řízením obchodních oddělení se podílel na jejich růstu. Byl jedním z průkopníků internetové reklamy, propojoval svět online a televize, rozjížděl a standardizoval prodej videoreklamy, přes reklamní technologie spojoval Facebook s inzerenty. Nikdy se nebál velkých nebo zdánlivě nemožných projektů.
Zkušenosti sbíral v:
Business Factory / ROI Hunter, TV Prima, Sanoma, TV Nova, Centrum Holdings, Mladá Fronta
Pomáhal mimo jiné těmto klientům:
Fortuna CZ/SK/PL/RO/HR, Tchibo CZ/SK, Peugeot / Citroen, GroupeSEB CZ/SK/HU a další
MAGNAS MEDIA S.R.O.
Příkrá 16
147 00 Praha 4
+420 775 499 669
magnas@magnas.cz
IČ: 242 25 584
DIČ: CZ 242 25 584

JSME GOOGLE PARTNER

JSME OVĚŘENOU
AGENTUROU SKLIK

PODPORUJEME
FÉROVÝ TENDER

JSME ČLENEM ASOCIACE
KOMUNIKAČNÍCH
AGENTUR